Počet záznamov: 1
Moderné prístupy v súčasnom marketingovom manažmente
SYS 0146192 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072634.2 100 $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Moderné prístupy v súčasnom marketingovom manažmente $d <The> Modern approaches in marketing management $f Eva Hanuláková 301 $a VEGA 1/0333/11 330 $a Marketingový manažment predstavuje manažérsky prístup založený na analýze marketingového prostredia, ktorý vytvára bázu pre marketingové plánovanie, implementáciu a kontrolu všetkých marketingových rozhodnutí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v S. 1-8 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002809 $a komunikácia manažérska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 610 1-
$9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1