Počet záznamov: 1
Modely presviedčania
SYS 0146234 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072635.4 100 $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Modely presviedčania $d Persuasion models $f Dana Vokounová 301 $a VEGA 1/0418/11 330 $a Dôležitosť komunikácie vo všetkých jej fázach a nedorozumenia v komunikácii. Rôzne situácie a procesy v závislosti od spôsobu spracovania správy. Modely presviedčania. Zmena (alebo jej utvrdenie) a charakter postoja. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v S. 1-9 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002809 $a komunikácia manažérska 610 1-
$9 eu_un_auth*0002954 $a komunikácia interpersonálna 610 1-
$9 eu_un_auth*0034435 $a komunikácia verbálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005198 $a psychológia riadenia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004151 $a persuázia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004837 $a prejavy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje 610 1-
$9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti 675 $a 159.9 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000022 $x Psychológia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $f 1962- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1