Počet záznamov: 1  

Modely presviedčania

  1. Názov Modely presviedčania
    Súbežný názovPersuasion models
    Autorské údajeDana Vokounová
    Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-9. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    PoznámkyVEGA 1/0418/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 159.9 - Psychológia
    Heslá komunikácia manažérska * komunikácia interpersonálna * komunikácia verbálna * psychológia riadenia * persuázia * prejavy * postoje * zručnosti
    AnotáciaDôležitosť komunikácie vo všetkých jej fázach a nedorozumenia v komunikácii. Rôzne situácie a procesy v závislosti od spôsobu spracovania správy. Modely presviedčania. Zmena (alebo jej utvrdenie) a charakter postoja.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-069, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF91 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.