Počet záznamov: 1
Generácia Y v kontexte tvorby marketingových a komunikačných konceptov
Názov Generácia Y v kontexte tvorby marketingových a komunikačných konceptov Autorské údaje Miroslava Loydlová, Zuzana Francová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 96-106. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.133 - Dopyt Heslá generácie * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * marketing * komunikácia Anotácia V dôsledku vonkajších vplyvov sa vo vyspelých ekonomikách formuje nový, sofistikovaný spotrebiteľ. Analýza generácie Y, jej spotrebiteľského správania a preferencií a identifikácia faktorov determinujúcich tvorbu marketingových a komunikačných konceptov. Kľúčom k úspechu v marketingu určenom pre generáciu Y budú flexibilita, prispôsobivosť a schopnosť reagovať. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01828-009, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1