Počet záznamov: 1
Analýza aktivít ovplyvňujúcich pacientov pri nákupe liekov
Názov Analýza aktivít ovplyvňujúcich pacientov pri nákupe liekov Súbežný názov Analysis of activities affecting patients purchasing medicaments Autorské údaje Andrej Belaj Autor Belaj Andrej Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 19-24. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * stratégia obchodná * marketing mix * farmakológia * liečivá * kozmetika * prieskum * dotazníky Anotácia Analýza marketingového správania pri výbere a nákupe farmaceutických výrobkoch podľa pohlavia, veku a vzdelania. Faktory, ktoré majú vplyv na preferencie farmaceutického tovaru. Komparácia analyzovaných údajov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1