Počet záznamov: 1
Rozmer racionálnych a emocionálnych kritérií v rozhodovacom procese
Názov Rozmer racionálnych a emocionálnych kritérií v rozhodovacom procese Súbežný názov The Dimension of rational and emotional criteria in consumer decision making process Autorské údaje Veronika Hrabačková, Alena Kusá Autor Hrabačková Veronika Spoluautori Kusá Alena Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 61-67. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * politika spotrebiteľská * racionalita * inteligencia * inteligencia emocionálna * rozhodovanie * správanie spotrebiteľa Anotácia Spotrebiteľské správanie a kvantifikovanie významu emócií v nákupnom rozhodovaní. Rozmer a odlišné spracovanie racionálnych a emocionálnych podnetov v rozhodovacom procese spotrebiteľa. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1