Počet záznamov: 1
Corporate Culture ako kľúčový faktor úspešnej podnikateľskej stratégie v nových podmienkach vytvorených hospodárskou krízou
Názov Corporate Culture ako kľúčový faktor úspešnej podnikateľskej stratégie v nových podmienkach vytvorených hospodárskou krízou Autorské údaje Martina Belejová Autor Belejová Martina EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 7-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Poznámky VEGA 1/0803/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá kultúra podniková * podnikanie * etika * transparentnosť * ochrana prostredia životného * výkony podnikové * inovácia * komunikácia firemná * komunikácia interná * výskum Anotácia Hospodárske prostredie ovplyvnené finančnou a hospodárskou krízou. Význam Corporate Culture. Vplyv Corporate Culture na výkon firmy. Aktuálne trendy v Corporate Culture. Inovácie a učiaca sa organizácia. Outsourcing Corporate Culture. Výskum uskutočnený v rámci riešenia projektu VEGA - aktuálna úroveň chápania významu firemnej kultúry a jej implementácie vo firmách pôsobiacich na Slovensku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01864-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1