Počet záznamov: 1
Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice
Názov Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice Súbežný názov The Impact of digitization of television broadcasting on the TV station's marketing communication Autorské údaje Štefan Eisele, Júlia Lipianska Autor Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 516-522. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá televízia * digitalizácia * komunikácia marketingová * marketing Anotácia Prínosy digitalizácie televízneho vysielania. Nové formy marketingovej komunikácie. Hodnotenie product placementu z pohľadu reklamných zadávateľov v SR. Prínosy a riziká digitalizácie televízneho vysielania z pohľadu reklamných zadávateľov v SR. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 02020-004, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1