Počet záznamov: 1
Jediná istota je, že veci sa budú meniť
Názov Jediná istota je, že veci sa budú meniť Súbežný názov The Only certainty is that the things will change Autorské údaje Theodor Hudeček, Václav Hudeček Autor Hudeček Theodor Spoluautori Hudeček Václav Zdrojový dokument Znalosti pro tržní praxi 2011 : nová generace pracovníků (Generace Y) : sborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 24. a 25. listopadu 2011. S.. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomoucensis II., 2011. ISBN 978-80-87533-02-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 316.3 - Spoločnosť. Sociálna štruktúra Heslá spoločnosť postindustriálna * spoločnosť informačná * spoločnosť konzumná * globalizácia * správanie spotrebiteľa * demografia ekonomická * marketing Anotácia Hlavné trendy v oblasti teórií transformácie spoločnosti. Meniaca sa demografická situácia a orientácia spotrebiteľského marketingu. Marketingová autorita Philip Kotler vo svojich prácach predpokladá radikálne zmeny v niekoľkých nasledujúcich desaťročiach. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1