Počet záznamov: 1
Intercultural concept of global products
Názov Intercultural concept of global products Autorské údaje Miroslava Heczková, Michal Stoklasa Autor Heczková Miroslava Spoluautori Stoklasa Michal Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2011), s. 174-185. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * podnik * globalizácia * marketing mix Anotácia Charakteristika a vymedzenie pojmu globalizácia so zreteľom k rozdielom v chápaní globálneho a interkultúrneho marketingu. Výhody a nevýhody globalizácie vo vzťahu k podniku, možnosti uplatňovania štandardizácie resp. adaptácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 151.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1