Počet záznamov: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomocou základných zložiek CRM systémov
Názov Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomocou základných zložiek CRM systémov Autorské údaje Iveta Kremeňová, Rita Tornyaiová, Gabriela Ondrušová Autor Kremeňová Iveta Spoluautori Tornyaiová Rita Ondrušová Gabriela Zdrojový dokument Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 239-246. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM Anotácia Význam systému CRM pre firmy. Základné prvky CRM - procesy, dátová základňa, technológie a ľudia. Operatívna, analytická a kooperatívna časť CRM. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1