Počet záznamov: 1
Sociálny marketing a zásahy do verejného zdravotníctva
SYS 0167862 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502072927.7 100 $a 20130418d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Sociálny marketing a zásahy do verejného zdravotníctva $f Tomáš Bačo, Silvia Megyesiová, Peter Poništ 330 $a Problematika aplikácie marketingu vo verejnom zdravotníctve. V tejto sfére nie je možné aplikovať klasické marketingové postupy a nástroje, avšak aj napriek tomu filozofia marketingu je vo verejnom zdravotníctve rovnako prítomná ako je tomu v klasickom ziskovom sektore. Preto pre účely zdravotníctva sa využívajú základné postupy sociálneho marketingu, ktorý je práve orientovaný na oblasť verejného sektora a obzvlášť verejného zdravotníctva. Orientácia na zákazníka, resp. na občana je v danom prípade kľúčová, pričom úlohu marketingu je potrebné chápať v širšom slova zmysle, a teda aj v oblasti pôsobenia na správanie sa ľudí za účelom predchádzania neželaných javov, teda rôznych chorôb a iných zdravotných problémov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0167811 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 8, č. 4 (2012), s. 17-23 online $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005933 $a správa verejná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007463 $a zdravotníctvo verejné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0013512 $a Bačo $b Tomáš $f 1981- $p EUBPHFKOP $9 34 $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0067004 $a Megyesiová $b Silvia $f 1969- $p EUBPHFKIM $9 33 $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0049127 $a Poništ $b Peter $9 33 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130418 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1