Počet záznamov: 1
Reklama a jej pôsobenie v printových časopisoch
Názov Reklama a jej pôsobenie v printových časopisoch Autorské údaje Martin Kasarda Autor Kasarda Martin Zdrojový dokument Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. Roč. 1, č. 1 (2013), s. 132-136. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2013. ISSN 1339-0767 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá noviny * prieskum informačný * reklama * marketing Anotácia Analýza využívania a vnímania reklamy publikom tlačených časopisov. Analýza fenoménu "word of mouth". Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1
článok
Počet záznamov: 1