Počet záznamov: 1
Stratégie prístupu k zákazníkovi - vnímanie hodnoty
Názov Stratégie prístupu k zákazníkovi - vnímanie hodnoty Súbežný názov Strategy approach to customer - perceived value Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 187-192. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Poznámky VEGA 1/0100/13 (100 percent). - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * nástroje marketingové * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Problémy podnikovej sféry v oblasti vzťahov podnikateľských subjektov so zákazníkmi. Nástroje pôsobiace na spotrebiteľskú hodnotu, ktorými podnikateľský subjekt môže zvýšiť hodnotu ponuky pre zákazníka. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00597-013, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 405.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1