Počet záznamov: 1
Metódy merania a hodnotenia marketingovej orientácie podnikov
Názov Metódy merania a hodnotenia marketingovej orientácie podnikov Preklad názvu Methods of measurement and evaluation of marketing orientation Autorské údaje Jaroslav Ďaďo, Jana Ďaďová Autor Ďaďo Jaroslav Spoluautori Ďaďová Jana Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 4, č. 2 (2012), s. 129-138. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2012. ISSN 1338-5127 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá výkonnosť podniku * podnik malý * podnik stredný * Slovensko * výkony podnikové * stratégia marketingová Anotácia Vymedzenie a analýza hodnotenia marketingovej orientácie v zahraničí, a na vybraných malých a stredných podnikoch na Slovensku, overenie ich vhodnosti. Zhodnotenie vplyvu marketingovej orientácie na výkonnosť týchto podnikov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 2
článok
Počet záznamov: 1