Počet záznamov: 1
Marketing strategy & competitive positioning
Názov Marketing strategy & competitive positioning Autorské údaje Graham J. Hooley, Nigel F. Piercy, Brigitte Nicoulaud Autor Hooley Graham J. Spoluautori Piercy Nigel F. Nicoulaud Brigitte Vydavateľské údaje Harlow : Financial Times/Prentice Hall , 2012. - xv, 578 s. Vydanie 5th ed. ISBN 978-0-273-74093-3 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * marketing manažment * plánovanie strategické * analýza trhu * zákazníci * segmentácia trhu * marketing mix * zodpovednosť podniku spoločenská Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 876951
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 876951 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1