Počet záznamov: 1
Sociálne médiá a ich význam v marketingovej komunikácii služieb
Názov Sociálne médiá a ich význam v marketingovej komunikácii služieb : bakalárska práca Autorské údaje Matej Karovič, školiteľ: Romana Olexová Autor Karovič Matej Ďalší autori Olexová Romana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 47 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 877992
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.6 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1