Počet záznamov: 1
Sociálne médiá a ich vplyv na spotrebiteľské správanie na trhu SR
Názov Sociálne médiá a ich vplyv na spotrebiteľské správanie na trhu SR : bakalárska práca Autorské údaje Boris Martinka, školiteľ: Romana Olexová Autor Martinka Boris Ďalší autori Olexová Romana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 51 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 878003
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 286.5 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1