Počet záznamov: 1
Analýza možností zisťovania on–line reputácie univerzít a vysokých škôl na slovenskom virtuálnom trhu
Názov Analýza možností zisťovania on–line reputácie univerzít a vysokých škôl na slovenskom virtuálnom trhu Preklad názvu Analysis of possibilities to detect the on–line reputation of Universities and Schools of higher education in the Slovak virtual market Autorské údaje Peter Dorčák, František Pollák, Pavel Štrach Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Pollák František Štrach Pavel Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 2 (2014), s. 12-20. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné * marketing * trh elektronický * Slovensko * školy vysoké * univerzity * stratégia marketingová Anotácia Analýza možností zisťovania, resp. merania virtuálnej reputácie vybraných subjektov pôsobiacich na slovenskom virtuálnom trhu. Prezentácia konkrétnej reputácie vybraných subjektov pôsobiacich na špecifických trhoch. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01989-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2014: 1-4
článok
Počet záznamov: 1