Počet záznamov: 1
Geomarketing - nástroj zmeny fungovania maloobchodných jednotiek
Názov Geomarketing - nástroj zmeny fungovania maloobchodných jednotiek Preklad názvu Geomarketing as a tool of operating the retail units Autorské údaje Pavol Konštiak Autor Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 26 (2014), s. 226-236. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * spotrebitelia * maloobchod * Slovensko Anotácia Problematika priestorových (geografických) aspektov štúdia maloobchodu. Poznanie spotrebiteľa ako východiskový predpoklad geomarketingu. Aplikácia geomarketingu na lokálnej úrovni. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00607-013, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 25-28
článok
Počet záznamov: 1