Počet záznamov: 1
Vznikla nová lobistická skupina: SAMO
Názov Vznikla nová lobistická skupina: SAMO Zdrojový dokument Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie. Roč. 18, č. 8-9 (2014), s. 9. - Bratislava : SON MEDIA, 2014. ISSN 1335-9266 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 334.78 - Združovanie a organizačné formy v rámci hospodárskej samosprávy Heslá reťazce obchodné * združenia * lobizmus Anotácia Pod strechou Slovensko-nemeckej obchodnej a priemyselnej komory vznikla v oblasti obchodu nová lobistická skupina, ktorú tvoria výlučne zahraničné obchodné reťazce pôsobiace na slovenskom trhu. Nové odvetvové združenie s názvom SAMO (Slovenská asociácia moderného obchodu). Členmi SAMO sú: Billa, Kaufland, Lídl, Tesco a veľkoobchod Metro. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 2-12
článok
Počet záznamov: 1