Počet záznamov: 1  

[Marketingový výskum v digitálnej ére]

  1. Názov [Marketingový výskum v digitálnej ére]
    Autorské údajeJanka Kopaničová
    Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 29 (2015), s. 157-158. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493
    Recenz.dok. Marketingový výskum v digitálnej ére / Štefan Žák, recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá recenzie * digitalizácia * technológie informačné * technológie komunikačné * stratégia marketingová * marketing
    AnotáciaRecenzia na vedeckú monografiu Marketingový výskum v digitálnej ére. Publikácia prináša komplexný pohľad na úlohu marketingového výskumu v digitálnej ekonomike, a súčasne zobrazuje posun v metódach a technikách, ktoré sú aktuálne používané na získavanie presných a včasných informácií, ich analýzu a interpretáciu.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00388-005, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 29-32

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF103.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.