Počet záznamov: 1
Communication Trends in Formation of Institutional Business Environment in Tourism of St. Petersburg
Názov Communication Trends in Formation of Institutional Business Environment in Tourism of St. Petersburg Súbežný názov Trendy v komunikácii pri formovaní inštitucionálneho podnikateľského prostredia v cestovnom ruchu v Petrohrade Autorské údaje Olga Vasileva, Tamara Tarakanova Autor Vasileva Olga Spoluautori Tarakanova Tamara Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 3 (2019), s. 16-24. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia * ruch cestovný * strediská ruchu cestovného * prostredie podnikateľské * nástroje komunikačné Anotácia Komunikačné trendy ako dôsledok multiplikačného efektu cestovného ruchu a zohľadňujúce zmeny v inštitucionálnom prostredí cestovného ruchu v rámci nových informačných komunikačných technológií. Stabilné komunikačné trendy v cestovnom ruchu v Petrohrade je: rast počtu informačných turistických stredísk a mobilných služieb, ktoré uľahčujú prístup k turistickým službám na všetkých úrovniach, rôzne formy spolupráce (blogeri, online udalosti atď.), zlepšenie kvality, rýchlosti a bezpečnosti služieb cestovného ruchu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 186.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1