Počet záznamov: 1
Aké je postavenie imidžu krajiny v koncepte krajiny pôvodu? Skúmanie v automobilovom priemysle
Názov Aké je postavenie imidžu krajiny v koncepte krajiny pôvodu? Skúmanie v automobilovom priemysle Súbežný názov What is the Position of the Country's Image in the Concept of the Country of Origin? A Case of Automotive Industry Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 49, č. 3 (2020), s. 250-269 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá imidž * pôvod tovaru * automobily * priemysel automobilový Anotácia Objasnenie významu imidžu krajiny v efekte krajiny pôvodu v podmienkach automobilového priemyslu. Identifikovanie imidžu vybraných krajín. Miera imidžu kvantifikovaná na základe Country Image Scale (CIS). Zvolené krajiny boli Nemecko, Japonsko a Francúzsko. Silný imidž zvolených krajín vo vnímaní slovenskými respondentmi. Skúmanie hodnotenia automobilov v kontexte zvolených krajín pôvodu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00461-005, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 625.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1