Počet záznamov: 1
The Role of Influencers in the Consumer Decision-Making Process
Názov The Role of Influencers in the Consumer Decision-Making Process Preklad názvu Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa Autorské údaje Štefan Žák, Mária Hasprová Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Globalization and Its Socio-Economic Consequences : "Sustainability in the Global-Knowledge Economy" : 19th International Scientific Conference. Pp. [1-7] online. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020 / Klieštik Tomáš ; Globalization and Its Socio-Economic Consequences International Scientific Conference. ISSN 2261-2424 DOI 10.1051/shsconf/20207403014 Poznámky VEGA 1/0657/1. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * influencer marketing Anotácia Postavenie a role vplyvných osôb ako mienkotvorných činiteľov v prostredí sociálnych médií. Typológia, ovplyvňujúce faktory a intenzita vplyvu influencerov na rozhodovací proces spotrebiteľa na základe porovnania poznatkov z výsledkov globálnych výskumných štúdií a kvantitatívnej online výskumnej štúdie spracovanej autormi. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00336-003, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 272 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1