Počet záznamov: 1
The Media Brand Theoretical Framework
Názov The Media Brand Theoretical Framework Preklad názvu Teoretický rámec mediálnej značky Autorské údaje Linda Saulīte, Deniss Ščeulovs, František Pollák Autor Saulīte Linda Spoluautori Ščeulovs Deniss Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Encyclopedia : Scholarly Community. Pp. [1-13] online. - Basel : MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute), 2022 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Švajčiarsko Heslá médiá * značky * budovanie značky * majetok nehmotný * hodnota trhová * technológie nové * technológie komunikačné * správanie spotrebiteľa * spoločnosť konzumná * médiá sociálne Anotácia Nové modely konzumácie mediálneho obsahu, ktoré sa objavili v dôsledku technologického vývoja. Zmena spôsobu, akým mediálne značky poskytujú obsah a ako ho publikum konzumuje vďaka novým dynamickým, interaktívnym a multiplatformovým trhom, pričom hlavnými katalyzátormi zmien sú viaceré platformy, konzumácia obsahu na požiadanie (on-demand content consumption) a platformy sociálnych médií. Čoraz častejšie využívanie globálnych sociálnych sietí ponúka mediálnym značkám možnosti distribúcie obsahu a spojenia s ich publikom, pričom to všetko vytvára nové výzvy a konkurenciu v miestnych médiách a tieto zmeny tak priniesli možnosti rozšírenia mediálneho publika, ako aj výzvy. Generácia Z a spravodajské médiá. Kategória EPC Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00279-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 156.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1