Počet záznamov: 1  

The Media Brand Theoretical Framework

  1. Názov The Media Brand Theoretical Framework
    Preklad názvuTeoretický rámec mediálnej značky
    Autorské údajeLinda Saulīte, Deniss Ščeulovs, František Pollák
    Autor Saulīte Linda
    Spoluautori Ščeulovs Deniss
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokumentEncyclopedia : Scholarly Community. Pp. [1-13] online. - Basel : MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute), 2022
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaŠvajčiarsko
    Heslá médiá * značky * budovanie značky * majetok nehmotný * hodnota trhová * technológie nové * technológie komunikačné * správanie spotrebiteľa * spoločnosť konzumná * médiá sociálne
    AnotáciaNové modely konzumácie mediálneho obsahu, ktoré sa objavili v dôsledku technologického vývoja. Zmena spôsobu, akým mediálne značky poskytujú obsah a ako ho publikum konzumuje vďaka novým dynamickým, interaktívnym a multiplatformovým trhom, pričom hlavnými katalyzátormi zmien sú viaceré platformy, konzumácia obsahu na požiadanie (on-demand content consumption) a platformy sociálnych médií. Čoraz častejšie využívanie globálnych sociálnych sietí ponúka mediálnym značkám možnosti distribúcie obsahu a spojenia s ich publikom, pričom to všetko vytvára nové výzvy a konkurenciu v miestnych médiách a tieto zmeny tak priniesli možnosti rozšírenia mediálneho publika, ako aj výzvy. Generácia Z a spravodajské médiá.
    Kategória EPCRôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00279-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF156.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.