Počet záznamov: 1  

Marketing-Management

  1. Názov Marketing-Management : Konzepte - Instrumente - Unternehmensfallstudien
    Autorské údajePhilip Kotler, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev, Marc Oliver Opresnik
    Autor Kotler Philip
    Spoluautori Lane Keller Kevin
    Chernev Alexander
    Opresnik Marc Oliver
    Vydavateľské údajeMünchen : Pearson , 2023. - 666 s.
    Vydanie16. aktualisierte Auflage
    ISBN978-3-86894-443-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * plán marketingový * stratégia marketingová * prieskum trhu * segmentácia trhu * komunikácia marketingová * predaj priamy * marketing priamy * riadenie vzťahov so zákazníkmi * zodpovednosť spoločenská
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra927371

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    927371OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.