Počet záznamov: 1
Innovation Marketing and Strategic Marketing
SYS 0312034 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20250903100852.5 035 $a 1428149 $2 CREPC2 100 $a 20250903d2025łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a BG 200 1-
$a Innovation Marketing and Strategic Marketing $f Naqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, Dominika Popovičová, Filip Žiak 301 $a VEGA 1/0064/23 330 $a Tento článok skúma úlohu inovatívneho a strategického marketingu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti podnikov v prostredí rýchlych technologických zmien. Osobitná pozornosť sa venuje strategickému prístupu k marketingovému plánovaniu, ktorý zahŕňa dôkladnú analýzu potrieb spotrebiteľov a trhových predpokladov. Článok zdôrazňuje potrebu neustáleho prispôsobovania produktových portfólií meniacim sa trhovým podmienkam a rastúcej fragmentácii zákazníckych segmentov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0276690 $1 011 $a 2603-3771 $1 011 $a 2603-3763 $1 200 1 $a Innovations $e International Scientific Journal $v Vol. 13, no. 2 (2025), pp. 37-39 $1 210 $a Sofia $c Scientific Technical Union of Mechanical Engineering 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007530 $a zmeny technologické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0054929 $a Daneshjo $b Naqibullah $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0076928 $a Ševčíková $b Renáta $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1982- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0086453 $a Popovičová $b Dominika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1997- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0085476 $a Žiak $b Filip $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1999- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250903 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1