Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia firmy holdingového typu
Názov Marketingová stratégia firmy holdingového typu : tendencie korporačného rozvoja. I. Autorské údaje Štefan Kassay Autor Kassay Štefan Vydavateľské údaje [S.l.] : STRATEG , 1998. - 454 s. Vydanie 2. rozšír. vyd. ISBN 80-967919-2-3 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * firmy * korporácie * stratégia marketingová * riadenie podnikové * holding * rozvoj podniku * štruktúra podniku organizačná * manažment * manažéri * transformácia * vlastníctvo * porovnanie medzinárodné * trh práce * výroba štíhla * SVE * Slovensko Báza dát KNIHY Počet ex. 4, z toho voľných 1, prezenčne 3 Odkazy (1) - KNIHY Signatúra 750579, 750580, 764567, 795784
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 750579 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 750580 SEK Sklad knižničného fondu voľný 764567 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 795784 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1