Počet záznamov: 1
Budovanie firemného imidžu
Názov Budovanie firemného imidžu Autorské údaje Viera Čihovská, Eva Hanuláková, Júlia Lipianska Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 12, č. 4 (2001), s. 17. - Bratislava : INFORMEX, 2001 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * plánovanie strategické * kultúra podniková * identita podniková * komunikácia * firmy Anotácia Firemný imidž ako meradlo trhovej úspešnosti firmy. Strategické plánovanie a vytváranie imidžu. Výklad pojmu imidž firmy. Imidž firmy (CIm) možno vyjadriť ako sumu aktivít a opatrení firemnej kultúry (CC), firemnej identity (CI) a firemného dizajnu (CD, ktoré sú zabezpečované firemnou komunikáciou (CCom). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-4
článok
Počet záznamov: 1