Počet záznamov: 1  

Skrytá reklama a její problematika

  1. Názov Skrytá reklama a její problematika . II
    Autorské údajeRadek Schovánek
    Autor Schovánek Radek
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 6 (2003), s. 68-69 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * reklama klamlivá * úpravy právne * spotrebitelia * Česko * prostriedky audiovizuálne * prostriedky masovokomunikačné * prostriedky reklamné
    AnotáciaPodprahové vnímanie a pojem skrytá reklama. Právna úprava skrytej reklamy v Českej republike. Ochrana spotrebiteľa. Reklama a komunikačné prostriedky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.