Počet záznamov: 1
Interaktívna komunikácia v mediálnej praxi
SYS 0112498 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072241.0 100 $a 20100413a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Interaktívna komunikácia v mediálnej praxi $f Štefan Eisele 301 $a VEGA 1/0251/08 330 $a Pôsobnosť interaktívnej komunikácie prevažne na televíznom trhu. Okrem toho, že je najsledovanejší, sú na ňom preinvestované najväčšie finančné prostriedky. Dnešná forma televízneho vysielania trpí viacerými bariérami, ktoré by však mali byť odstránené ku koncu roka 2012 s príchodom digitalizácie. Princíp interaktívnej komunikácie spočíva v dvojsmernom toku informácií. Na jednej strane je vysielateľ, na druhej používateľ TV prijímača, resp. divák. Inovatívne prístupy k interaktívnej komunikácií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0111241 $1 010 $a 978-80-225-2856-6 $1 200 1 $a Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2009 $f zostavovateľské a grafické práce Peter Červenka, Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 92-95 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004597 $a používatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0011432 $a gramotnosť digitálna 675 $a 681.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000369 $x Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače 700 -1
$3 eu_un_auth*0025665 $a Eisele $b Štefan $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100413 $g AACR2
Počet záznamov: 1