Počet záznamov: 1
Perception of creativity in international franchising business concepts - comparison analysis between franchisees and franchisors
Názov Perception of creativity in international franchising business concepts - comparison analysis between franchisees and franchisors Preklad názvu Vnímanie kreativity v medzinárodných franšízových obchodných konceptoch - komparačná analýza medzi užívateľmi a vydávateľmi licencie Autorské údaje Vendula Machackova Autor Machackova Vendula Zdrojový dokument Creative and knowledge society : international scientific journal. Č. 1 (2012), s. 60-81. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2012. ISSN 1338-4465 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.18 - Obchodná technika Heslá franšíza * kreativita * franchising * prostredie podnikové * spolupráca kultúrna * analýza komparatívna Anotácia Význam kultúry v medzinárodnom rozvoji podnikovej kreativity. Kreatívny priemysel a franšízing. Marketing, riadenie ľudských zdrojov, financovanie, účtovníctvo organizačná štruktúra v medzinárodnom franšízingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1