Počet záznamov: 1
Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce
Názov Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce Preklad názvu Customer segmentation based on percieved value in terms of e-commerce Autorské údaje Kamila Tišlerová Autor Tišlerová Kamila Zdrojový dokument Ekonomické listy : odborný vědecký časopis Vysoké školy ekonomie a managementu. Roč. 6, č. 1 (2015), s. 14-33 online. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2015. ISSN 1804-4166 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá obchod elektronický * analýza trhu * rozhodovanie nákupné * segmentácia * zákazníci * správanie spotrebiteľa Anotácia Opodstatnenosť stanovenej segmentácie a rozdielnosť vo vnímaní medzi zákazníkmi nakupujúcimi na internete. Rozhodovanie a atribúty, ktoré vnímajú všetci zákazníci rovnako a kde medzi uvedenými skupinami zákazníkov existujú štatisticky významné rozdiely. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1
článok
Počet záznamov: 1