Počet záznamov: 1
Guerilla marketing
Názov Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing Autorské údaje Jay Conrad Levinson, překlad: Lucie Schürerová Autor Levinson Jay Conrad Ďalší autori Schürerová Lucie (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Brno : Computer Press , 2011. - 326 s. Vydanie 2. vyd. ISBN 978-80-251-3546-4 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * guerilla marketing * plán marketingový * prieskum trhu * médiá * internet * stratégia marketingová * technológie nové * reklama Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 1, prezenčne 2 Signatúra 854248, 866036, 866402
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 854248 SEK Sklad knižničného fondu voľný 866402 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 866036 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1