Počet záznamov: 1
[Marketingový výskum v digitálnej ére]
Názov [Marketingový výskum v digitálnej ére] Autorské údaje Janka Kopaničová Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 29 (2015), s. 157-158. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493 Recenz.dok. Marketingový výskum v digitálnej ére / Štefan Žák, recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá recenzie * digitalizácia * technológie informačné * technológie komunikačné * stratégia marketingová * marketing Anotácia Recenzia na vedeckú monografiu Marketingový výskum v digitálnej ére. Publikácia prináša komplexný pohľad na úlohu marketingového výskumu v digitálnej ekonomike, a súčasne zobrazuje posun v metódach a technikách, ktoré sú aktuálne používané na získavanie presných a včasných informácií, ich analýzu a interpretáciu. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00388-005, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 29-32
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 103.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1