Počet záznamov: 1
Imidž školy ako nástoj marketingovej komunikácie
Názov Imidž školy ako nástoj marketingovej komunikácie Súbežný názov School Image as the Marketing Communication Tool Autorské údaje Miroslava Szarková Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Psychológia inkluzívnej školy : Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 60-64 online. - Žilina : Inštitút priemyselnej výchovy, 2019 ; Psychológia inkluzívnej školy. Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-89902-13-2 Poznámky VEGA 1/0309/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá imidž * školy * komunikácia marketingová * skupiny cieľové * prezentácia Anotácia Imidž školy ako jeden zo základných komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie. Charakteristika špecifík, tvorba imidžu, faktory jeho komunikovania cieľovým skupinám. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00830-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 6.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1