Počet záznamov: 1
Neetický marketing predaja finančných produktov
Názov Neetický marketing predaja finančných produktov Autorské údaje Ľuboš Pavelka Autor Pavelka Ľuboš EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. Roč. 10, č. 5 (2010), s. 22-25. - Bratislava : Versa Media, 2010. ISSN 1336-393X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky Heslá banky * inštitúcie finančné * trh finančný * volatilita * investície * výnosy * kapitalizácia * inflácia * etika podnikateľská Anotácia Neetický spôsob predaja finančných produktov. Absencia informácií o predpokladanej inflácii. Úspory a kapitalizácia výnosov. Reálny výnos investícií, ktoré zohľadňujú infláciu. Úrokové sadzby a úverová tieseň (credit crunch). Volatilita akciových a dlhopisových kurzov. Finančná gramotnosť obyvateľstva. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00640-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-12
článok
Počet záznamov: 1