Počet záznamov: 1
Brand equity and buying behaviour
Názov Brand equity and buying behaviour Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Global economy: challenges and perspectives : [proceedings of] 11th international conference : 26.-28. May 2010 : Nitra, The Slovak Republic : international scientific days 2010. S. 2682-2693. - Nitra : [Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre], 2010. ISBN 978-80-552-0386-7 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Poznámky VEGA 1/0652/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * správanie spotrebiteľa * motivácia * lojálnosť zákazníkov * výskum * výskum dopytu Anotácia Značka, rovnosť značky, výskumy v oblasti značky. Vplyv značky na správanie spotrebiteľa. Nákupné správanie. Materiál a metódy. Ekonomická dimenzia rovnosti značky - merania. Dimenzia správania - lojálnosť. Subjektívna rovnosť založená na vnímaní spotrebiteľa. Predmet a výsledky skúmania. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00731-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1