Počet záznamov: 1
Analýza návštevnosti e-shopov v podmienkach slovenského internetového trhu
Názov Analýza návštevnosti e-shopov v podmienkach slovenského internetového trhu Preklad názvu Visit rate analysis of e-shops in the environment of slovak internet market Autorské údaje František Pollák, Peter Dorčák Autor Pollák František Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Journal of management and business : research and practice. Roč. 3, č. 2 (2011), s. 99-108. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2011. ISSN 1338-0494 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.18 - Obchodná technika Heslá obchod elektronický * Slovensko * internet * zákazníci * výskum marketingový * podnikanie elektronické Anotácia Analýza prevádzky e-shopov pôsobiacich na slovenskom trhu z pohľadu návštevnosti e-schopov v začiatkoch ich prevádzky, ktorá je následne porovnávaná s návštevnosťou v dobe ich etablovania sa na virtuálnom trhu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 02288-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-2
článok
Počet záznamov: 1