Počet záznamov: 1
Akceptácia podpory predaja domácich produktov spotrebiteľmi v maloobchode SR
SYS 0180995 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073110.2 100 $a 20140121a2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Akceptácia podpory predaja domácich produktov spotrebiteľmi v maloobchode SR $f Vanda Lieskovská, Silvia Megyesiová, Denisa Bilohuščinová 330 $a Výskum etnocentrizmu slovenského spotrebiteľa a komunikačná kampaň v zameraní na podporu predaja domácich produktov v slovenskom maloobchode. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181456 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 8, č. 2 (2013), s. 2-12 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2013 541 1-
$a Acceptance of sales promotion of domestic products by consumers in retail in the Slovak Republic 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $p EUBPHFKOP $4 070 $9 34 $f 1961- $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0067004 $a Megyesiová $b Silvia $f 1969- $p EUBPHFKKM $4 070 $9 33 $T Katedra kvantitatívnych metód PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0022767 $a Bilohuščinová $b Denisa $p EUBPHFKOP $9 33 $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140121 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1