Počet záznamov: 1  

Akceptácia podpory predaja domácich produktov spotrebiteľmi v maloobchode SR

  1. LIESKOVSKÁ, Vanda - MEGYESIOVÁ, Silvia - BILOHUŠČINOVÁ, Denisa. Akceptácia podpory predaja domácich produktov spotrebiteľmi v maloobchode SR. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944, 2013, roč. 8, č. 2, s. 2-12
    Ohlasy:
    [4] ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľský etnocentrizmus na Slovensku. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4507-5, s. 5-13.
    [4] OLŠAVSKÝ, František. Spotrebiteľská gramotnosť a falšovanie medu. Časť II. In Marketing Science & Inspirations, 2021, ISSN 1338-7944, vol. 16, no. 1, pp. 2-10.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.