- Pros and Cons of AI Usage in Early-Stage Education
Počet záznamov: 1  

Pros and Cons of AI Usage in Early-Stage Education

  1. SYS0306517
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250124144510.5
    035
      
    $a 1285614 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250124d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Pros and Cons of AI Usage in Early-Stage Education $f Mária Dolná
    301
      
    $a KEGA 035EU-4/2022
    330
      
    $a Umelá inteligencia (AI) transformuje vzdelávanie v ranom detstve pomocou nástrojov, ako sú inteligentní asistenti a interaktívne hry. získavanie skúseností. Očakáva sa, že trh s umelou inteligenciou vo vzdelávaní vzrastie zo 4 miliárd USD v roku 2022 na 30 miliárd USD do roku 2032, čo bude odrážať jej rastúce prijatie. Umelá inteligencia podporuje personalizované vzdelávanie a inkluzívnosť a podporuje deti s rôznymi potrebami. Je však potrebné riešiť problémy, ako je nadmerné spoliehanie sa na technológiu, zdravotné problémy, digitálne nerovnosti a riziká obsahu. Vyvážený prístup integrujúci umelú inteligenciu s tradičnými metódami a zabezpečenie spravodlivého prístupu maximalizuje jej potenciál obohatiť rané vzdelávanie a pripraviť študentov pripravených na budúcnosť.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0306469 $1 010 $a 978-80-225-5213-4 $1 200 1 $a Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) $e Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference $e November 20th - 22th, 2024, PHF EU, Košice $f Reviewers: Vincent Jakub, Hana Staňková $v Pp. 40-49 $1 210 $a Košice $c KKM PHF $d 2024 $1 215 $a CD-ROM 73 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054386 $a Jakub $b Vincent $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0089981 $a Staňková $b Hana $4 675 $1 710 12 $a Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) $b International Scientific Conference $d 26. $e Košice, Slovakia $f 20.-22.11.2024
    541
    1-
    $a Výhody a nevýhody používania AI v počiatočnej fáze vzdelávania
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0089684 $a školy materské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0082894 $a Dolná $b Mária $p EUBPHFKKM $4 070 $9 100 $f 1989- $T Katedra kvantitatívnych metód PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250124 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.