Počet záznamov: 1  

Ethical aspects of modern marketing communication on the internet

  1. Názov Ethical aspects of modern marketing communication on the internet
    Autorské údajeMiroslava Heczková
    Autor Heczková Miroslava
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2007), s. 46-52. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2007. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá internet * marketing * ochrana osobnosti * ochrana práv občanov * komunikácia marketingová
    AnotáciaPre modernú marketingovú komunikáciu je nevyhnutné poznať detailne zákazníka. Táto nutnosť je daná zmenami na spotrebiteľských trhoch., najmä zvýšenou konkurenciou, zrýchleným tempom inovácií a prenosom sily na zákazníka. Jedným zo spôsobov spoznávania zákazníkov je ich sledovanie. Internet ako príležitosť pre podniky k zhromažďovaniu a spracovávaniu údajov o potenciálnych a súčasných zákazníkov. Problém narušovania slobody a súkromia na príklade modernej nadnárodnej spločnost Google a jej produktov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.