Počet záznamov: 1
Analýza efektívnosti výdavkov na reklamu vybraných slovenských finančných inštitúcií použitím analýzy dátových obalov.
Názov Analýza efektívnosti výdavkov na reklamu vybraných slovenských finančných inštitúcií použitím analýzy dátových obalov. Autorské údaje Martina Majorová Autor Majorová Martina Zdrojový dokument EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník : international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings. S. 110-121. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2873-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * banky * poisťovne * propagácia * mix komunikačný * modely stochastické * modely input-output Anotácia Propagácia výrobku či služby ako neodmysliteľná súčasť politiky komunikačného mixu. Reklamný trh a peňažné prostriedky na propagáciu. Analýza dátových obalov s metódami viacrozmernej štatistickej analýzy. Hodnotenie efektívnosti výdavkov na reklamu vo vybraných finančných inštitúciách na slovenskom trhu. Reklama v médiách a výkonnostné ukazovatele bánk a poisťovní. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1