Počet záznamov: 1
Etika ako nový rozmer v manažmente obchodného personálu
SYS 0164020 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072844.3 100 $a 20130114d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Etika ako nový rozmer v manažmente obchodného personálu $f Lukáš Šveda 301 $a VEGA 1/0333/11 330 $a Nové postavenie a úloha predajcu pri implementácii dlhodobých stratégií etického správania, ktorá vytvára etickú klímu podniku a je jednou z jej činiteľov. Etika v kontakte s marketingom či predajom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0163944 $1 010 $a 978-80-225-3524-3 $1 200 1 $a Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11 $f zborník zostavil Ferdinand Daňo $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák $v S. 51-65 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a 132 s. [6,6 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002025 $a etika podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*0034433 $a podnikanie zodpovedné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003486 $a morálka 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0020430 $a Šveda $b Lukáš $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130114 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1