Počet záznamov: 1
Význam marketingovej prezentácie začínajúcich malých a stredných podnikov prostredníctvom sociálnych médií
Názov Význam marketingovej prezentácie začínajúcich malých a stredných podnikov prostredníctvom sociálnych médií Autorské údaje Miroslav Uhliar Autor Uhliar Miroslav EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Trendy v podnikání 2016 : recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016. [S. 1-7] CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2016 ; Trendy v podnikání 2016 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0648-7 Poznámky KEGA 042EU-4/2014 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá podnik malý * podnik stredný * prezentácia firemná * marketing * siete sociálne * médiá sociálne * benefity Anotácia Charakteristika MSP. Marketingová prezentácia MSP prostredníctvom sociálnych sietí. Využívanie jednotlivých platforiem sociálnych sietí užívateľmi. Poradie významnosti jednotlivých sociálnych sietí z hľadiska marketingu. Benefity marketingu na sociálnych sietiach. Potreba vzdelávania sa podnikateľov, marketingových pracovníkov a študentov v oblasti využívania sociálnych sietí na marketingové účely pre ich lepšie uplatnenie sa na trhu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01005-013, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1