- Exploring Digital Marketing Trends: Unveiling Clickthrough Rates
Počet záznamov: 1  

Exploring Digital Marketing Trends: Unveiling Clickthrough Rates

  1. SYS0306650
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250603134355.5
    035
      
    $a 1272593 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250128d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Exploring Digital Marketing Trends: Unveiling Clickthrough Rates $f Simona Balaščáková, Dominika Popovičová, Renáta Ševčíková
    301
      
    $a VEGA 1/0064/23
    301
      
    $a VEGA 1/0392/23
    301
      
    $a KEGA 030EU-4/2022
    330
      
    $a Primárne zameranie tejto štúdie sa točí okolo oblastí SEO a PPC reklamy, s výrazným dôrazom na mieru prekliknutia, najmä v rámci organických a platených výsledkov vyhľadávania Google. Na začiatku sa práca ponorí do objasňovania základných pojmov, ktoré sú kľúčové pre pochopenie týchto domén, najmä v oblasti SEO, PPC a miery prekliknutia. Hlavným cieľom tohto výskumu je objasniť rôzne trendy prevládajúce v digitálnom prostredí a postaviť vedľa seba miery prekliknutia týkajúce sa výsledkov organického vyhľadávania. Využitím porovnávacej metodológie dokument skúma priemerné miery prekliknutia pochádzajúce z viacerých predajní, aby poskytol prehľad o týchto trendoch a ich dôsledkoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0305594 $1 010 $a 978-80-553-3842-2 $1 200 1 $a Proceedings of 11th International Scientific Conference of Doctoral Students $e Košice, Slovakia, 30th May 2024 $f Editors: Peter Korba, Naqibullah Daneshjo $v Pp. 56-61 $1 210 $a Košice $c Technická univerzita v Košiciach $d 2024 $1 215 $a 168 s. [6 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054710 $a Korba $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054929 $a Daneshjo $b Naqibullah $4 340 $1 710 12 $a International Scientific Conference of Doctoral Students $b 11. $e Košice, Slovakia $f 30.05.2024
    541
    1-
    $a Skúmanie trendov digitálneho marketingu: odhalenie miery prekliknutia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003992 $a optimalizácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0089688 $a Balaščáková $b Simona $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $f 1999- $q I $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086453 $a Popovičová $b Dominika $f 1997- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $q I $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0076928 $a Ševčíková $b Renáta $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1982- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250128 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.