Počet záznamov: 1
Obchod a spotreba v období globalizácie
Názov Obchod a spotreba v období globalizácie Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference : sborník příspěvků, Olomouc 11.9.2008.. S. 106-112. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2008. ISBN 978-80-87237-00-5 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Poznámky VEGA 1/4600/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá obchod * maloobchod * domácnosti * spotreba domácností * výdavky * potraviny * bývanie * plyn * elektrina Anotácia Základné funkcie obchodu. Dominantné postavenie maloobchodných podnikov v obchode. Spotreba tovarov a služieb. Spotreba a kvalita života. Spotreba slovenských domácností. Štruktúra výdavkov domácností krajín V4 (2000 a 2005). Spotreba domácností vo vybraných krajinách EÚ (2005). Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00106-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1