Počet záznamov: 1
Rozhodovanie o výbere marketingových komunikačných nástrojov s podporou programu Expert choice
Názov Rozhodovanie o výbere marketingových komunikačných nástrojov s podporou programu Expert choice Súbežný názov Decision making about the choice of marketing communication tools supported by Expert choice programme Autorské údaje Štefan Majtán, Viera Frianová Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Frianová Viera Zdrojový dokument Ekonomika a management organizací - výzkum, výuka a praxe : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Brno, 9. září 2010. S. 311-316. - Brno : Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta, 2010. ISBN 978-80-210-5273-4 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Poznámky VEGA 1/0385/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * podpora predaja * marketing priamy * reklama * predaj * softvér * programy počítačové Anotácia Modelový príklad aplikácie programu Expert choice pri rozhodovaní podniku o výbere marketingových komunikačných nástrojov v snahe dospieť k optimálnemu rozhodnutiu. Program určený na podporu multikriteriálneho rozhodovania pri výbere z alternatív, ktoré sú charakteristické hierarchickým rozložením kritérií a priorít pre výber. Aplikácia na fiktívny podnik služieb v cestovnom ruchu. Hodnotené nástroje marketingovej komunikácie: reklama, podpora predaja, priamy marketing, osobný predaj a public relations. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01019-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1